פריצת דלת טרוקה בירושלים

יצאתם מהבית לשתות קפה בגינה, הדלת נטרקה ואין לכם מפתח רזרבי? החדשות הרעות הן שאתם צריכים שירות פריצת דלת טרוקה בירושלים, החדשות הטובות הן שזה לא כזה נורא! מנעולן מקצועי יגיע לחלץ אתכם, וזה לא ייקח יותר כמה דקות מזמנכם!

דלת טרוקה זה מצב בו הדלת נסגרה, והיא נעולה רק על ידי הלשונית. במצב כזה אפשר לפרוץ את הדלת במהירות וללא נזק. 

מתי תזדקקו לשירותי פריצת דלת טרוקה בירושלים?

בישראל תמצאו שתי סוגים של ידיות לדלת, ידית קבועה וידית חופשית כאשר מה שמבדיל ביניהן הוא העובדה שאת הידית החופשית כשמה כן היא, ניתן לפתוח בחופשיות גם מבחוץ. הידית הקבועה לא ניתנת להזזה מצידה החיצוני של, כך שהיא לא ניתנת לפתיחה ללא שימוש במפתח. 

  • במקרה שיש לכם ידית קבועה בצידה החיצוני של הדלת, ונסגרתם בחוץ ללא המפתח.
  • אם שכחתם את המפתח בתוך הצילינדר מצידה הפנימי של הדלת והיא נטרקה, גם אם יש ברשותכם מפתח נוסף תזדקקו לשירותי פריצה.
  • איבדתם את המפתח ואין לכם מפתח רזרבי זמין.

דלת הבית שלי נטרקה, מה עלי לעשות?

פריצת דלת טרוקה בירושלים זאת פעולה די פשוטה, לאנשי מקצוע שמכירים את העבודה וקרוב לוודא שפתחו עשרות אם לא מאות דלתות טרוקות. בוודאי עברה בראשכם המחשבה, שזאת בסך הכול דלת שנטרקה ומה כבר יכול לקרות. אנחנו ממליצים לכם לחשוב שוב, פריצת מנעול באופן חובבני עלולה לגרום לדלת נזק רב שיעלה לכם הרבה יותר כסף מלשלם לאיש מקצוע שיעשה זאת עבורכם.  

אם בעודכם קוראים את המאמר ואתם מתבאסים על כך שיש לכם ידית קבועה בדלת, כדאי שתעו שיש לה גם יתרונות:

  • עם ידית קבועה, אתם יכולים לוותר על מחשבות טורדניות כמו, האם נעלתי את הבית? גם אם לא נעלתם הדלת, היא תהיה סגורה ולא ניתנת לפתיחה ידנית.
  • עבור בני הגיל השלישי ידית קבועה היא הפתרון האידיאלי מאחר והם נוטים לשכוח לנעול את הדלת. 

כיצד תוכלו להימנע מדלת טרוקה?

  • מנעול פרפר- זה מנעול שמצידו הפנימי אין כניסת מפתח רגילה אלא מפתח קבוע ולא נייד, המנעול הזה ימנע ממכם מצבים בהם הדלת נטרקת והמפתח נעוץ בצילינדר. מנעול פרפר מעניק פתרון חלקי. אנחנו ממליצים לכם להשאיר מפתח נוסף בקרבת מקום, אצל השכנים לדוגמה.
  • אם אתם לא יכולים לנצח אותה, החליפו אותה- אם עברתם לדירה חדשה, או שאתם פשוט לא מרוצים מהידית הקבועה, ניתן להחליף אותה לידית חופשית ללא בעיה.

כמה יעלה לכם שירותי פריצת דלת טרוקה בירושלים?

טווח המחירים של הזמנת איש מקצוע לביצוע פתיחת הדלת נע בין 180 ל 300 ₪ מחיר השירות נקבע לפי המיקום בו את נמצאים. הגעה למקומות נידחים תעלה לכם קצת יותר. לפי השעה והיום, אם הזמנתם איש מקצוע באמצע הלילה או בערב שישי המחירים יהיו יותר יקרים.

בכל מקרה בו אתם זקוקים לשירותי פיצת דלת טרוקה בירושלים, אנחנו נשמח להגיע ולעזור לכם להיכנס הביתה במהרה! התקשרו עכשיו..