פורץ כספות בירושלים

איבדתם את המפתח לכספת, שכחתם את הקוד ואין לכם דרך להגיע לחפצים היקרים שלכם? פריצת כספות זה הפתרון בשבילכם! תחום זה מורכב ומצריך מיומנות רבה, כדי לפרוץ כספת נעולה בלי לפגוע בה צריך לדעת כיצד לגשת אליה בדרך נכונה ומקצועית על מנת לא להרוס אותה. איך זה עובד בדיוק ומה אתם צריכים לדעת? ריכזנו עבורכם את כל הפרטים החשובים.  

מציאת חברת שירותי פריצת כספות מקצועית יכולה להיות עניין מעט מאתגר, אחרי הכול השוק עמוס בפורצי כספות, כאשר חלקם הגדול לא עבר את ההכשרה המתאימה ועבודתם נעשית בצורה חובבנית. 

כמגוון סוגי המנעולים כך יש המו שיטות מקוריות לפריצת כספות, החל מפריצות "פשוטות" שניתן לעשות בעזרת הידיים בלבד ועד פריצות מורכבות יותר המצריכות שימוש בכלי עבודה מיוחדים. אין ספק שלכל איש מקצוע יש את הדרך שלו לפתור את הסוגייה. 

מדוע כדאי להיעזר בשירות פריצת כספות בירושלים?

כספות עלולות לעיתים להפסיק לעבוד מסיבות שונות כמו, תאונות שריפה, השחתה, מנגנוני נעילה שחוקים או מלוכלכים. טכנאים מקצועיים בעלי הכשרה ייעודית יוכלו לפתוח, לשחזר ולתקן את כל סוגי הכספות.  כל כספת שומרת ומאחסנת חפצים יקרי ערך, כסף, תכשיטים וחפצים סנטימנטליים אחרים ולכן, אתם מוכרחים לוודא שהכספת שלכם נמצאת בידיים הנכונות.

שכירת שירותיו של איש מקצוע מנוסה עם הציוד המתאים, תבטיח לכם עבודה נקייה ומקצועית שבסופה הכספת ותכולתה תחזור אליכם בבטחה ובמקרים מסוימים, תוכלו להמשיך להשתמש בה מבלי לרכוש אחת חדשה. 

כיצד מתבצעת פריצת כספת?

כספת דיגיטלית – אם הכספת שלכם שייכת לסוג הדיגיטאלי, זאת אומרת כזו נפתחת בסיסמא – כל פורץ כספות מקצועי יוכל לפתוח אותה במספר דקות בעזרת כמה מכות הגונות, ומבלי להרוס אותה. אך במקרה שהכספת שלכם נפתחת באמצעות מפתחות, סביר להניח כי הפריצה תהיה הרבה יותר מורכבת.

פתיחת כספות מכאניות נעשית ב2 דרכים עיקריות:

  • פריצה שקטה- פריצה זו נעשית באמצעות כלים מיוחדים, והיא יחסית פשוטה. שיטה זו היא המועדפת ביותר על אנשי מקצוע מאחר והיא משאירה את הכספת שלמה. רק לאנשי מקצוע מסוימים יש את הכלים והניסיון המיוחדים לביצוע עבודות מהסוג הזה.
  • פריצה בקידוח- בדיוק כמו שאתם שומעים, יש שני מוקדים בהם ניתן לקדוח, במנעול ובדופן הכספת, כשהעדפה היא לקדוח במנעול מאחר ואותו ניתן להחליף בלי להשאיר סימני על הכספת. 

פורצי כספות בירושלים עם מנעולני ירושלים

החברה שלנו מתמחה במתן שירותי פריצת כספות בירושלים וסביבתה, אנחנו נפתור לכם כל בעיה שקשורה בפריצה, ניהול ותיקון כספות.  

השירותים שלנו כוללים:

  • עבודות תיקון ופתיחת כספות.
  • החלפת מנעולים.
  • כיוונות כספות.
  • שכפול מפתחות.
  • פתיחה וקידוח בטוחים.

אם אתם מחפשים פורץ כספות בירושלים (ולא אחד שמגיע מהחלון 😉( צרו איתנו קשר עוד היום! אנחנו עובדים עם צוות מנעולנים מנוסה ובעל וותק רב בתחום שיעניקו לכם שירות מקצועי ואמין לאורך כל הדרך. מלאו את הפרטים שלכם ואחד מאנשי המקצוע שלנו יצור אתכם קשר בהקדם האפשרי.