מנעולן מומלץ בירושלים

הם מגינים על משפחתינו ומאבטחים את החפצים היקרים ביותר שלנו – לכן כדאי שתקדישו מחשבה בבחירת המנעולים לבבית ולמשרד שלכם, ויפה שעה אחת קודם! בישראל מתרחשות פריצות מדי 20 דקות בממוצע, ברוב המקרים הפריצה מתבצעת בקלות יתרה מאחר וסוג המנעולים פשוט ולא עמיד בפני פריצות. ריכזנו עבורכם כמה מהמנעולים המומלצים ביותר, כדי שתוכלו לבחור נכון.

בחירת מנעולן בירושלים יכולה להוות הבדל משמעותי בעת ניסיון פריצה לביתכם, מנעול איכותי יכול להיות מאד משמעותי ברגע האמת.

  • מנעול צילינדר – המנעול הפופולרי ביותר לדלתות כניסה בישראל ולא סתם. מנעולי צילינדר קשים יותר לפריצה בגלל עמידותם הרבה בפני קידוח ושבירה.

מבנה הצילינדר בנוי על פינים שנמצאים בתוך מבנה גלילי של המנעול, כל אחד מוצמד למקומו בעזרת קפיץ מיוחד ובגובה מותאם למבנה המפתח.

  • מנעולים חבויים- את סוג המנעולים האלה תמצאו בדרך כלל בדלתות יציאה למרפסת או לגינה ובחלונות. המנעולים האלה מופעלים על ידי כפתור פנימי הנע למעלה ולמטה, ואינם ניתנים לפריצה מבחוץ, מי שירצה לפרוץ את המנעולים האלה יצטרך לשבור את החלון ובכך לסכן את עצמו.
  • מנעול עליון- מנעול זה נקרא גם מנעול כספת ופאבלוקס, הוא נבחר למנעול מומלץ בירושלים כמגן בפני פריצות, הן על ידי משטרת ישראל והן על ידי חברות הביטוח. את המנעול הזה, כפי שתוכלו לנחש מתקינים בחלקה העליון של הדלת והוא בא לעזרת הצילינדר ויחד הם יוצרים את הנוסחה המושלמת מפני גנבים.  

רגע לפני שאתם רצים לרכוש מנעול איכותי, כדאי שתדעו:

משימת בחירת מנעול מומלץ בירושלים יכולה להיות מעט מאתגרת, השוק עמוס מעולים ממגוון חברות שונות ובטווח מחירים גדול. 

  • שאלה מנחה שתסייע לכם בבחירת המנעול האידיאלי ביותר עבורכם היא עלות מול תועלת. 

מנעול יקר יותר יספק לכם רמת אבטחה גבוהה, אך השאלה היא מה הצורך שלכם. אם מדובר בדלת פנימית בבית או במשרד, מנעול לשונית פשוט, יכול לעשות עבורכם את העבודה. במקרה ומדובר בדלת הכניסה לבית שלכם או לחלל שבו אתכם מאחסנים חפצים יקרי ערך אנחנו ממליצים לכם לא להתפשר וללכת על מנעול איכותי, גם אם תצטרכו לשלם קצת יותר. כי לפעמים הזול עול ביוקר ותאמינו לנו, אתם לא רוצים להיות אלו שבודקים את נכונות המשפט הזה.

מלבד סוג המנעול ישנם מגוון אמצעים נוספים להגברת אבטחת הבית שלכם, לדוגמה- כרטיס שכפול, זהו כרטיס אשר רק בעזרתו תוכלו לשכפל את המפתח שלכם. כך שאם המפתח שלכם אבד או נגנב אתם יכולים להיות בראש שקט שלא יעשו בו שימוש לרעה.

לסיכום:

אם תשאלו אותנו בנוגע למנעול המומלץ בירושלים, אנחנו קודם נוודא שמדובר בחברה מוכרת ואמינה ושהמנעול עמיד בפני קדיחה. (למשל בארץ מולטילוק ורב בריח הן חברות מאד מהימנות.) וכמובן שלא נתפשר על פחות ממצוין.

לקבלת ייעוץ בנוגע למנעול האולטימטיבי עבורכם, וקבלת שירות החלפת מנעולים מקצועי ואמין. מוזמנים להתקשר למספר…. ואנחנו נשמח לסייע לכם.